SpoedieZ

SpoedieZ

vrijdag 22 juni 2012

Chill modus

Zo, baby Joa ligt in de box te spelen, dus tijd om even te bloggen. Het huishouden laat ik vandaag voor wat het is, nu geen zin in. Wanneer wel eigenlijk? We hebben een fijn huis met veel ruimte. Maar het nadeel is dat die ruimte ook schoon gehouden moet worden en dat kost veel tijd. Die heb ik niet. En laat ik nou ook nog eens een hekel hebben aan schoonmaken! En rond etenstijd gaan we gezellig naar een verjaardagsfeestje, dus koken laat ik vandaag ook lekker aan me voorbij gaan ;)

7 opmerkingen:

  1. Zo is dat, lekker van genieten, morgen weer een dag.

    Fijn weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in een huis mag je wel zien dat erin geleefd wordt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ook nog wat in de planning staan qua schoonmaken maar ben veel te druk met leuke dingen. Jij duidelijk ook. Geniet lekker Soraya!! Leuk poefje trouwens en All Stars blijven geweldig. Number one fan hier. :P Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat klinkt dat heerlijk bekend!!!! gewoon lekker genieten.... dat doe je goed ;-) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n dagje! Gewoon lekker van genieten! Inderdaad erg bekend ;-) Ik ben vandaag wel flink aan de poets-zuig-was-kook geweest. Had iets teveel van dat soort dagjes gehad ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke All Stars :-) Heb ze vanmiddag ook gekocht in de stad, maar dan spierwitte. En een bloemenbroek, model skinny. Blij mee ☺

    Leuk zo'n feestje, en al helemaal waar gegeten kan worden! Handig!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch!!
    ik heb tot 21.00 gewerkt en pak nu nog ff mijn chill moment!
    fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...