SpoedieZ

SpoedieZ

donderdag 26 april 2012

Dikke pech

Onverwacht erg hoge rekeningen die binnen komen druppelen, een bezoek aan een dure kapper wat goed begon maar uiteindelijk op een fiasco is uitgelopen, kostbare dingen in huis die 'opeens' kapot gaan, zoals de laptop, Ipod en sinds gisteravond de combimagnetron die ineens 'ontplofte' voor m'n neus... Waarom gebeuren dit soort dingen altijd tegelijkertijd?!?!


Foto gemaakt door Spoedie, in de weerspiegeling van de magnetron, toen ze terug kwam van de kapper en nog helemaal blij was met haar gestraighte haar (kosten: 150 euro). 
Na 1 wasbeurt was het haar ontploft en diezelfde dag gebeurde dat ook met de magnetron.

13 opmerkingen:

  1. Dat is verrot zeg *om het maar even netjes te houden*.....
    Ik vind de foto erg leuk en je haar ook. :D Balen dat het na 1 dag al niet meer na je zin is. Heb je de kapper wel gebeld?! Zou ik doen hoor. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's balen ja! En kappers *zucht*, weet er alles van. Waarom knippen ze het de ene keer geweldig en de volgende keer altijd #$%. Op de foto vind ik je haar in ieder geval mooi vol zitten en anders zou ik zeker ff teruggaan. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaa dat is zeker balen!!
    Ik zou ook terug gaan naar de kapper hoor! Ik heb het ooit wel eens gehad met een permanent (20 jaar teug ofzo :-)) die was ik ook kwijt na 1 wasbeurt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou net zeggen, ik vond je haar in de foto erg mooi maar blijkbaar daarna dus niet meer...
    Dat 'straightening' moet toch wel een paar maanden blijven zitten dacht ik? Maar ik dacht ook dat je het eerst niet mocht wassen? Oh well, what do I know? Mijn haar is slechts een paar cm lang dus ervaring heb ik er niet mee... ;-) Sterkte in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is stom ja!!!!

    je haar is op de foto idd erg mooi!!
    Terug gaan hoor!!!
    Heb ik ook een x gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie, dames :) Ik was erg blij met m'n haar, het had nog nooit zo leuk gezeten vond ik, maar ik had het dus inderdaad niet mogen wassen. De behandeling is nl. zo, dat je het wekelijks weer moet laten behandelen door de kapper, tot ongeveer een maand. Dan schijnt je haar inmiddels 'gewend' te zijn aan het "permanente steile" en zou het uiteindelijk steil blijven...
    De kapper heeft me gisteren gratis behandeld en volgende week krijg ik ook weer een gratis beurt. Dat vind ik wel een goede service.
    Maar teleurgesteld blijf ik wel. Ik ben gewend m'n haar dagelijks te wassen, dus dit is echt moeilijk voor mij. Krijg al jeuk op m'n hoofd als ik er aan denk... En als ik van tevoren had geweten dat de behandeling zo intensief zou zijn, was ik er niet aan begonnen...
    Helaas krijg ik bij de laptop, Ipod en combimagnetron géén goede service meer.
    :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd goede service. Maar jeetje, da's best wel duur dan als je dat zo vaak moet herhalen. Nu ben ik ook wel een haar miep qua kleurtjes en andere modelletjes....maar wekelijks 150 euro. Succes met het volhouden van niet je haar elke dag wassen. Ik zou daar ook helemaal crazy van worden als ik dat niet zou mogen. Dom misschien.... Maar zelf een goede stijltang kopen is dat niks? Ik heb zelf een Chi en zou niet meer zonder kunnen. Jij hebt volgens mij wel veel en dik haar, net zoals mijn vriendinnetje, en die zweert er ook bij. Zei ik toch....haar miep, hahahaha. Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee, de herhaal-behandelingen zijn geen 150 euro hoor! Die bestaan nl. niet uit permanenten, maar uit wassen en styling (maskertje, andere producten en föhnen). En dan zou je, als je dat in de 1e maand wekelijks herhaalt, zo'n 4 maanden plezier kunnen hebben van steil haar.
      Ik heb wel zo'n stijltang, maar ik doe dat zelf al zo'n 6 jr en ben daar enorm flauw van, veel te veel werk. Ik dacht dus dat permanent stijlen ideaal zou zijn voor mij, maar helaas... het is ook bewerkelijk en permanent is het niet. Als er een regenbui op m'n hoofd terecht komt ben ik weer terug bij af :(
      Dit was dus eens en nooit weer! Boehoeeee..... nu snap ik waarom celebrities, met hun mooie steile haartjes, een vaste hairstylist hebben ;)

      Verwijderen
  8. Oh sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar hoe dan ook, je kent vast dat ene gezegde....Wie mooi wilt zijn...
    Ik hoop dat je er uiteindelijk toch heeeeeel veel plezier van gaat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee, dan was het wel een heeeel duur geintje geweest!
      Bedankt hè en een fijn weekend alvast!

      Verwijderen
  9. Jij ook! Thanx voor de leuke reacties op mijn blogje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh wat naar! Je haar is idd prachtig op de foto. (maar jij hebt sowieso heel mooi haar) Laten we hopen dat je nu dan alles hebt gehad en het alleen maar beter gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...