SpoedieZ

SpoedieZ

dinsdag 14 februari 2012

Nog 1 dag...

De zelfgemaakte kalender in de slaapkamer van grote zus, heeft nog maar 1 velletje te gaan...!
Het is zo goed als zeker dat de baby morgen geboren wordt, aangezien het om een geplande bevalling gaat.
Helaas moet ik onder het mes om ons kind gezond ter wereld te brengen.
Enorm spannend, we kunnen nergens anders meer aan denken...
De afgelopen weken heb ik veel steun gehad van jullie. 
Wat een leuke en lieve reacties telkens, veel dank daarvoor!
Omdat ik een aantal dagen in het ziekenhuis moet blijven, neem ik voor nu even afscheid. 
Maar ik hoop heel gauw terug te komen met mooie babyplaatjes! :)


13 opmerkingen:

  1. Geniet nog van je dagje met baby in je buik! Succes met de keizersnede!
    En voor daarna; genieten en je laten verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes morgen en geniet van alle bijzondere momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes morgen en neem daarna goed de tijd voor jezelf en jouw gezin. Wij zullen geduldig wachten op de eerste foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes morgen! En daarna lekker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes! Bijna jullie wonder in jullie armen ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie een héle mooie 'bevalling' .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moest even een berichtje achterlaten, ook al ben ik doodmoe van de revalidatiedag van vandaag!
    Heel veel sterkte toegewenst en dat je een schát van een baby op de wereld mag zetten! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!
    Nog 1 nacchie slapen! Dát gaat niet lukken he! ;-)

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat ik te laat ben, maar succes! Wat bijzonder om te denken dat jouw leven vanaf vandaag zo verandert!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan, ben benieuwd naar de baby-plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...