SpoedieZ

SpoedieZ

vrijdag 15 april 2011

First Floor

Verboden voor volwassenen.
Goh, om wat voor kamer zou het toch gaan...?

Een kamer waar ik me nu nog mag vertonen. 
(omdat ik 'm moet opknappen, anders niet)
De tienerkamer van mijn puber dochter.
Ondanks dat we al 4 maanden in ons nieuwe huis wonen, ben ik nu pas op de 1e etage begonnen met verven.
Eindelijk maar toch.
Haar kamer is als eerste aan de beurt.
Weg met het grijzige blauw en zwart... groen met wit moet het worden! 
Lekker vrolijk en lente-achtig.
Hoop dit weekend klaar te zijn, zodat ze maandag een frisse start van de week heeft.

En zodra de klus geklaard is, is het weer verboden toegang voor volwassenen.

5 opmerkingen:

  1. Met zo'n poster op de deur laat je het wel om binnen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie kleurcombinatie! En dat verspringend raam is grappig zeg. Benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, het eind is nog lang niet in zicht... dacht: dat doe ik ff..
    Maar nee.... :P
    Foto's van het eindresultaat volgen uiteraard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat contrast met die stoere poster en die van spongebob ;) Haar eigen plekje, wat fijn voor der als het helemaal af is!

    Succes met de laatste loodjes, lieve groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...