SpoedieZ

SpoedieZ

zondag 6 maart 2011

Liebster Blog Award


Ik ben erg blij en dankbaar dat ik wederom een award heb mogen krijgen!

Deze keer heb ik de eer gekregen van Ilona, eigenaar van Tierlantijn.
In mijn vorige post had ik het al over haar blog & shop. Het is dan ook ontzettend leuk te horen dat ik net zo'n goede indruk heb achter gelaten bij haar, als zij bij mij.
Zij is met haar onderneming een voorbeeld voor SpoedieZ. Ik hoop in de toekomst net zo'n mooie shop te mogen runnen, zowel aan huis als op het web.
Ilona, bedankt voor de Award en de inspiratie!

Nu is het mijn beurt om de Award door te geven aan een ander beginnend blogger.
Ik volg er vele, zowel interieurblogs als modeblogs en allemaal zijn ze erg inspirerend, dus het is moeilijk een keuze te maken.
Maar de eerste die in me opkomt is Iris.
Op haar blog Enigheid kun je de verbouwing van haar huis volgen.


Haar interieursmaak vind ik helemaal SpoedieZ (ja ja, dat is goed nederlands, haha) en daarom verdient zij voor mij de Liebster Blog Award.
Gefeliciteerd Iris!


4 opmerkingen:

  1. Oh wat lief! Wat een eer! En wat een mooie complimenten!

    (Nu moet ik wel nadenken over het doorgeven, pff, dat is nog best lastig...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schaam op mij! ik heb dat hier helemaal gemist. Dus nog een hele late dikke proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...