SpoedieZ

SpoedieZ

donderdag 3 maart 2011

Black & White







Degene die mijn blog volgen weten dat ik veel van kleur hou. Het liefst harde kleuren, daar ben ik gek op!
Maar ik kan ook erg blij worden van de combinatie zwart/wit/grijs.
Het afgelopen weekend heb ik dan ook lekker geshopt bij Tierlantijn. Eigenaar Ilona heeft een gezellige pipowagen vol met zwart/witte hebbedingetjes. Ik keek m'n ogen uit!
Het werd nóg gezelliger toen er ook nog eens thee werd geserveerd in haar sfeervolle (showroom) woning, die natuurlijk óók zwart/wit/grijs is. Wat een service!
Weer een leuk shopadresje in hartje Groningen :D

De plakstickers (1e foto) zijn overigens van KeK, ook zo'n ontzettend leuk adresje in het hoge noorden!

5 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk! En die slofjes....alsof ze voor je gemaakt zijn! Super zeg!

    Een beetje extra waardering voor je blog en je werk. Kijk maar es even op mijn nieuwe post...;)

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Soraya,
    Het is alweer een poos geleden dat we elkaar geschreven hebben. Ik ben een poos niet bezig geweest met bloggen. Winterdip denk ik. Ben nu meer bezig om een voorraad armbanden te maken. Met de verkoop ervan gaat het nog niet optimaal.
    Bedankt voor je compliment voor mijn nieuwe collectie armbanden. Ik zie dat je alweer een tijdje in je nieuwe huis woont. Heerljk lijkt me dat. Alles weer lekker fris en nieuw. En nu ga je ook nog een heerlijke periode tegemoet, de lente. Geniet ervan.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleuren knallen vooral op een achtergrond van zwart-wit-grijs, is dat ook de reden dat het bij je past? Ik neem me weleens voor dat ik een rustige basis wil, met grijzen en vergrijsde tinten, maar draaf veel te snel door..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ja ik ken 't. Ik hou teveel van kleur om het helemaal zwart/wit/grijs te houden. De basis is idd veel wit op de muren, zwarte kozijnen en de accessoires gekleurd. Mijn favoriet is groen, maar hou ook erg van oranje, rood en geel. Maar als ik een mooi blauw vaasje zie (of roze) moet ik die ook hebben... dus kan eigenlijk niet echt goed kiezen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor je leuke reactie op mijn blog, jou blog ziet er ook super uit! Leuk om te zien dat je een onderneming op zet, ik ben nl. ook bezig mijn interieurstyling bureautje op te zetten, naast mijn baan in een modezaak...En nee ik woon niet in Groningen, maar in Friesland. Het huis staat bijna 3 jaar en het is heerlijk wonen hier!
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...