SpoedieZ

SpoedieZ

maandag 14 juni 2010

Ziek

Hier lig ik dan; ziek... op de bank met de tv aan, laptop binnen handbereik en wat woonbladen...


Was afgelopen week net zo lekker bezig met wat opdrachten, na een paar weken stilte. En niet lang erna werd ik ziek.
Maar heb toch aardig wat schade ingehaald; zo heb ik vorige week, naast het maken van een aantal kussens, m'n allereerste knuffels gemaakt, waarvan hier een voorproefje:




Eén kant met gestipte oren en een geruit lijfje en de andere kant met geruite oren en gestipt lijfje. 
Ik heb er direkt nog 2 andere versies van gemaakt; een roze en een blauwe variant.
Foto's volgen, zodra ik beter ben!

13 opmerkingen:

  1. Beterschap! Ik vind je knuffel heel erg leuk!! Dit patroon is ook een leuk 'sleepkonijn' om eens te proberen http://tinyurl.com/35epeat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke knuffels !! En beterschap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, das nie leuk! heel veel beterschap!
    Vind je knuffel erg leuk, lekker frisse kleurtjes!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke motiefjes die knuffeltjes.Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk!!! Beterschap!! Ziek maar goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker wat, die knuffels zien eruit om geknuffeld te worden, beterschap.
    grt. Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awhhh, ziek... Misschien ergens ook lekker om even te luieren en helemaal niets te hoeven doen!! Of gaat dat in jouw geval niet op? Je knuffels zijn in ieder geval goed gelukt, lijken op mijn Sieneku van vroeger hahaha..

    Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Soraya,

    Wat vervelend voor je dat je ziek bent nu juist het weer wat beter wordt. Probeer toch af en toe eens even lekker naar buiten te gaan. Daar knap je misschien wel van op. Wat een schatje, dat knuffeltje. Succes met maken van de volgende.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De knuffel is leuk! Eenvoudig en vrolijk; daar hou ik van!

    Beterschap!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap. Ik vind de haasjes heel leuk. Misschien iets voor de toy society?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Effie
    Wat een leuk initiatief, the Toy Society!
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is 't wat? Me like da knufflezzzzzz.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap! Enne... supermooie knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...