SpoedieZ

SpoedieZ

zondag 9 mei 2010

Wederom: Hoera!!

SpoedieZ heeft een award gekregen!! Ontzettend leuk. Bedankt Anni!

Ik weet niet zo goed wat de spelregels zijn... volgens mij moet ik vijf dingen noemen waar ik blij van word en de Award doorgeven. (?!)

Waar ik blij van word:
- het gezinsleven; mijn lieve dochter en begripvolle man
- woonshoppen
- gezellig kletsen & eten met familie/vrienden/kennissen en collega's
- het moment dat de bladen vt wonen & 101 woonideeën op mijn deurmat vallen
- (stiekem) binnenkijken bij mooie huizen van vreemden
- nieuwe kleding & schoenen

Ik geef de award door aan ... hm, moeilijk... word nl. blij van heel veel blogs..... Ja, ik weet het al: Petra van Today, omdat zij besloten heeft om tóch door te gaan met haar blog. Haar foto's zijn erg smaakvol en ik ben blij dat ze in de toekomst weer wat actiever gaat worden op haar blog.



2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend schattig kindje! Die naam vind ik btw ook geweldig, zie nu al voor me hoe ik hem zou kleden als ie groot is.. =P

    Ben weer na een week op blogger te vinden! Jij bent aardig bezig geweest en je hebt al weer 25 volgers. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achossie, wat een scheetje....
    En gefeliciteerd met je award!!!!!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...