SpoedieZ

SpoedieZ

donderdag 29 april 2010

Te mooi weer...


... om te werken. Maar toch moet er nog een opdracht afgemaakt worden.
Ondertussen heb ik al een tijdje zin om deze 'deurmat' te maken voor bij de tuindeur. Je kan 'm zo persoonlijk maken als je wil!
Dit idee stond al tijden geleden in een Scandinavisch interieur in het blad 101 woonideeën. Het komt er telkens niet van om daadwerkelijk zo'n dik stuk vilt te halen en te knippen in dit model, maar nu we weer gretig gebruik maken van de tuindeur, wil ik er binnenkort tóch aan beginnen.


En van deze mooie foto's krijg ik nóg meer zin om het gezellig te maken in huis.

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Die deurmat! Dat is hem! Ik ben al jaren op zoek naar en mooie deurmat voor binnen maar alles wat ik tegen kom is bleh!!!!!
    Zou het wat zijn om de mat uit kunstgras te knippen?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die deurmat is zooo leuk! En een mat uit kunstgras, zoals Dutch Apple zegt, dat lijkt me ook wel wat! Alleszins liever een groene mat dan de lelijke matten die ik al gezien heb... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super deurmat! Hoe dik is deze vilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk; een soort hinkelbaan!! Zo wordt voetenvegen een waar feestje! ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig heb m ook lang terug uitgeknipt om oooit eens te maken.
    …wil zo veel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...